youtube movies

March 11, 2007

RE:GAY ATATÜRK(İZMİR KAOS)CEVAP:)

Filed under: interesting, Video, videos, youtube — youtubemovie @ 12:33 am

Youtube Commments:
puştların hala bi yerlerinde kaşıntıları olduğu belli bunu izleyip kaşıntılarını gidermeye çalışsınlar yazıları anlayıp anlamamaları önemli değil resimler o yazıları bir bir anlatmaya yetiyo zaten yapan kardeşimin ellerine sağlık…

orospunuhn ewlatları hala yorum yaparlarsa yuh zaten..helal olsun video yu yapanlara!!!bu ülke için canımız fedaa,iki kuruşluk heriflere kirlettrmeyelim ülkemizi…for greek; you know,you are bitch’s son,we fucked you by this video…we are turkish and we are honourable!!!we were fucking your mum when we have istanbul at 1453…and if you want it once again,i do it a lot of times…heheheh bu yazı grer bi taraflarına.:D bi kız olarak böle şyler yzmk istemezdm fakat hakettiler…

Süper olmuş kardeş emeğine sağlık..
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE!!!
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE!!!
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE!!!
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE!!!
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE!!!
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE!!!
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE!!!
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE!!!

İşte bakın, biz hepimiz böyle birlik olursak ”sağ-sol” demeden kenetlenirsek birbirimize bu ülkeyle Alimallah kimse başa çıkamaz.

Hem Müslüman hem de TÜRK
Varmı böyle millet ?
Ulu önderimiz Mustafa Kemal ATATÜRK !

Beyler bakin tamam anliyorum .ok guzel bir video ama yunanliular turkce bilmezler yabanci bi video ile Ataturk u tanitmaliydik bunla fazla etkilenmez sahsen ben hazirlarim vaktim olsa .. ama gay yazisini kaldirin ordan hemde derhal! osmanliylada Ataturk u bir tutmayin Atamiz Osmanliyi yikmistir Osmanli hucum marsiyla ATaturku bir araya koymak yanlis olur…Ne mutlu Turkum Diyene

türk bayrağının Atatürk resimlerinin arkasından küfür etmek mi bize yakışan ne farkımız kalıyor onlardan yapmayın arkadaşlar bizim şehitlerimiz kimsenin anasına bacısına dokunmadı bizim şehitlerimiz şerefsiz değildir ananın ne kadar kutsal bir varlık olduğunu bilir.

iSTiKLAL MARŞI

Korkma, sönmez bu şafaklarda yüzen al sancak;
Sönmeden yurdumun üstünde tüten en son ocak.
O benim milletimin yıldızıdır, parlayacak;
O benimdir, o benim milletimindir ancak.

Çatma, kurban olayım, çehreni ey nazlı hilal!
Kahraman ırkıma bir gül! Ne bu şiddet, bu celal?
Sana olmaz dökülen kanlarımız sonra helal…
Hakkıdır, hakk’a tapan, milletimin istiklal!

helal olsun kardeşim o seviyesiz insanlar topluluğuna verilebilecek en seviyeli cevap ama onlar böyle insani cevaplardan anlamazlar ille küfür ediceksin kavga çıkarıcaksın onu anlarlar bitek ama biz o seviyeye düşmeyeceğiz hiçbir zaman!!

bence bizim cevabımız böyle olmamalı. en azından o küfürler olmamalı. bide yapan arkadaş bi yandan ya allah bismillah allahuekber dio, bi yandan ananızı bilmem napıyım diyo.. yaptıklarımızı gözlerine sokmak yeterliydi onları ezmek için yeterli zaferimizvar zaten. küfürü ezik olan eder, bence bu vidyoyu kaldırıp tekrar düzenleyin. koz wermeye gerek yok onlara. teşekkürlerr.

Beyler gerçekten küfüre gerek yok.. ŞEHİTler şöle böyle yaptı kısmı gerçekten hiç hoş değil.. Biz şehitlerimizi dualarımızla yüceltelim… Sizden ricam buna gerek yok..Biz ATALARIMIZI ŞEHİTLERİMİZİ tanıyoruz.. Onlar herseyi ıspatlamıslar zmaanında..Bu küfürlü video yerine.. daha güzel bir video yapın.. herkez TURKLERİN ne kadar iyi ne kadar namuslu. ne kadar halsiyetli olduğunu görsün…

fuck mother greeks!!!fuck mother greeks!!!fuck mother greeks!!!fuck mother greeks!!!fuck mother greeks!!!fuck mother greeks!!!fuck mother greeks!!!fuck mother greeks!!!fuck mother greeks!!!fuck mother greeks!!!fuck mother greeks!!!fuck mother greeks!!!fuck mother greeks!!!fuck mother greeks!!!fuck mother greeks!!!fuck mother greeks!!!fuck mother greeks!!!fuck mother greeks!!!fuck mother greeks!!!fuck mother greeks!!!fuck mother greeks!!!fuck mother greeks!!!

ATATÜRKe uzanan eller kırılsın! türk-yunan dostluğunun bozulmasına hayır. bütün milletler kardeştir. ATATÜRK demiş ki; yurtta sulh cihanda sulh. O yaşıyor olsaydı benim dediğimi derdi. her zaman barışcıl olmaya çalışarak hakkımız savunmalıyız. çoluk çocuk aptalca, kendi piçliğinin yüzünden böyle videolar yapıyosa onun şahsına küfredilmeli. kışkırtmalara gelmeyelim.

kardeslerim yorumlarda bir sey gozume carpti “yok siz milliyetcimisiniz 3 hilale siginmayin gercek milliyetci ataturktur” diye.yaw iste bizim sorunumuz burda kapimizda bir zamanlar kopek olan yunanlılar bayragimiza,marşımıza,şerefli türk kanına laf ediyor biz hala içimizle kavga ediyoruz YAZIKLAR OLSUN !!!!
UYAN TÜRK EVLADİ UYAN 30 KUPONA ALINMADI BU VATAN!!!!

kardeslerim yorumlarda bir sey gozume carpti “yok siz milliyetcimisiniz 3 hilale siginmayin gercek milliyetci ataturktur” diye.yaw iste bizim sorunumuz burda kapimizda bir zamanlar kopek olan yunanlılar bayragimiza,marşımıza,şerefli türk kanına laf ediyor biz hala içimizle kavga ediyoruz YAZIKLAR OLSUN !!!!
UYAN TÜRK EVLADİ UYAN 30 KUPONA ALINMADI BU VATAN!!!!

kardeslerim yorumlarda bir sey gozume carpti “yok siz milliyetcimisiniz 3 hilale siginmayin gercek milliyetci ataturktur” diye.yaw iste bizim sorunumuz burda kapimizda bir zamanlar kopek olan yunanlılar bayragimiza,marşımıza,şerefli türk kanına laf ediyor biz hala içimizle kavga ediyoruz YAZIKLAR OLSUN !!!!

bir ata sözü vardır;
sana taş atana sen ekmek at
ama
“göte götten başka ne denir” felsefesiyle arkadaşları gönülden kutluyorum.
her atasözü doğru değildir diyorum.
o rezil atatürk’e hakaret vidyolarını yapanlara o kadar çok küfür edebilirim ki birçok şeyi aynı anda tersten görebilirler ama yazmaya deymez
orospu çocukları(bak dayanamadım ettim bitane)
size de tekrar tebrikler, protestolar devam etsin!

eLÜNE SAGLIK BU VİDEO HER MEN DE DOLAŞIYOR !…HER TÜRK ASKER DOGAR…!

YORUM

BU YUNANLILAR AGIZLARINI PAYINI LADILAR HALA LAF YAPIYOLAR YAW
BİZİM Bİ SÖZÜMÜZ VARDIR YENİLEN PEHLİVAN GÜRÜŞE DOYMAZMİŞ BUNLARINKİDE O HESAP BİZİ ÖLE YENEMEDİLER HAZMEDEMİYOLAR VE BÖLE KANÇIKCA İŞLER YAPIYORLAR…! !…HER TÜRK ASKER DOGAR…! İMZA RECEP SORHANS

Kufur etmesek daha iyi olurdu demeyin lan…hepsinin analarinin amcigina kafam girsin…orospu cocuklari siz kimsiniz ATATURK’e karsi oyle bir sey yaparsiniz…ne kadar yunana varsa dunyada her birinin annesini butun turk evlatlari siksin…bayanlar bile takma yarrak takarak siksin…orospu cocugu yunanlar…fuck greeceee…fuck ur motherrrrrrrs….gotverenler….

Ne Mutlu Türküm diyene…Bayrak Inmez , Ezan Dinmez , Vatan Bölünmez… havada karada denizde heryerde… soykirim yok…düsmanimiz cok , cekemeyen cok , Vatani bölmek isteyene gecit yok…Gercekleri Tarih Yazar 1453 ‘te basladi…sonsuza dek devam edecek…Uyan Türkoglu…30 kupona alinmadi bu vatan !

eLÜNE SAGLIK BU VİDEO HER MEN DE DOLAŞIYOR !…HER TÜRK ASKER DOGAR…!

YORUM

BU YUNANLILAR AGIZLARINI PAYINI LADILAR HALA LAF YAPIYOLAR YAW
BİZİM Bİ SÖZÜMÜZ VARDIR YENİLEN PEHLİVAN GÜRÜŞE DOYMAZMİŞ BUNLARINKİDE O HESAP BİZİ ÖLE YENEMEDİLER HAZMEDEMİYOLAR VE BÖLE KANÇIKCA İŞLER YAPIYORLAR…! !…HER TÜRK ASKER DOGAR…! İMZA RECEP SORHANS

Abi tamam süper sapına kadar Türk’üz ama ne o ananızı sikti falan? Bu sitenin erişimi tekrar kapatılabilir bu video yüzünden. Kendimizi kurtaralım derken deldirmeyelim postu! Fazla yorum toplar kaldırın bence ama yine karar sizin. Site sizin yüzünüzden kapatılırsa güzel saydırırız..

Abi tamam süper sapına kadar Türk’üz ama ne o ananızı sikti falan? Bu sitenin erişimi tekrar kapatılabilir bu video yüzünden. Kendimizi kurtaralım derken deldirmeyelim postu! Fazla yorum toplar kaldırın bence ama yine karar sizin. Site sizin yüzünüzden kapatılırsa güzel saydırırız..

bu yaptiginiz video turkluge yakismaz, biz kimsenin anasına bisey yapmadik, ayrica yabancilarin anlamasini istiyosaniz ingilizce bi seyler yapmak lazım,bunu sadece biz anlariz. Ayrica boyle videolar yerine herkes kendi gelistirerek yanit versin bunlar bos isler

koptm amq. bu kadr taşak bi video olamaz:D
1_Atatürk resmleri var önde,arkada Türk lerle alakası olmayan bi marş çalıyo:D
2_Atatürk fotoğrafları ve Türk bayrağından sonra küfür var:D
3_sondaki “ya bismillah allah ü ekber” lafına ayrı b, koptum:D

öyle sataşarak falan olmaz bu işler..onların seviyesine inildi şimdi..Türk leri savunmuş olunmadı bu video yla..o video yu hazırlayan Yunan lıların seviyesine inildi..

ya ne kadar yapmacik insanlarsiniz kardesim birakin 3-5 kansizla kansiz olmayin onlarda zaten size sinirlenmenizi istiyo bizde balik gibi hemen atliyoruz ne guzel dunya be kardesim….
adamlar bizim ne soydan geldigimizi zaten biliyolar o yuzden gaza gelmeyin bizim ne oldugumuzu bilen biliyo o yuzden muhattap bile almayin bole yunan ibnelerini

bu sıte kapancaksa bu yuzden kapansın ben bu arkadasların sonuna kadar arkasındayım sızın abıdık kubıdık ıslerınız ıcın sapıklıklarınız ıcın degıl zaten bu sıte adamlar yaparsa bızde elbette yapacagız…eger sen kapanınca kufur edeceksen bunu yapanlara once ben sana edıorm senın gıbı turk un de adamın da taa amına koyım…faraday we onun gıbı dusunenler

Ataturk imsenin anasını bacısını becemedi, terbienizi takının ezikler. hiz hangi hakla hizmet boyle bir video hazırlayıpta yayınlıyorsunuz, gevsek adamlar.

Ayrıyeten Osmanlı senin ceddindir, gecmisindir zürriyetsiz herif. Lafını bilde konus!

Atamızla ilgili vidyo hazırlamandan dolayı tabiki müteşekkiriz ama illa bir cevap verilecekse-ki 2 3 adinin seviyesine düşmeyi gençelerimize yakıştıramıyorum-yapın şöyle içerikli bir vidyo şanımızı,milliyetçiliğimizi,zaferlerimizi gururla anlatan izletelim herkese bir de altına herkesin yabancılar için alt yazı,ohh tamamdır!Görsünler 2-3 dalkavuk yıkabilir mi Türk sevgisini,milliyetçiliğini asilliğini..Ne düşmanımız be ne çok adam da kuyruk

Samimiyet sözlerle açıklanamaz. O, gözlerden ve tavırlardan anlaşılır.
Medeniyetin esası, ilerlemesi ve kuvvetin temeli, aile hayatın-dadır.Bir millette, özellikle bir milletin iş başında bulunan yöneticilerinde özel istek ve çıkar duygusu, vatanın yüce görevlerinin gerektirdiği duygulardan üstün olursa,memleketin yıkılıp kaybolması kaçınılmaz bir sondur.Mustafa Kemal Atatürk..

Bir millette, özellikle bir milletin iş başında bulunan yöneticilerinde özel istek ve çıkar duygusu, vatanın yüce görevlerinin gerektirdiği duygulardan üstün olursa memleketin yıkılıp kaybolması kaçınılmaz bir sondur…Mustafa Kemal ATATÜRK.. ÖNCE AHLAK ARKADAŞLAR..

anasını sıkeyım ben bu yunanların sevmıodum ama laf yapmıodum sımdı anasını sıkeyım alayının o.ç ler adam olunda dunyanın kabullendiğini turklerın gucunu ataturkun ustunlugunu kabullenın de adam olun a.q buda size kapak olsun umarım bundan bı ders cıkarmıssınızdır

arkadaslar iyi hoş güzel elinize saglıkta burda yunanalılara yapılmıs bişi yok ki yada onların yaptıgına bir cevap yok sadece güzellikler konmus ortaya bunu herkes yapabilir ama hiç olmazsa yunanca bir kac kelime konsaydı laf sokkulsaydı

Leave a Comment »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Blog at WordPress.com.

%d bloggers like this: