youtube movies

May 9, 2007

beşiktaş 0 fenerbahçe 1 05 mayıs 2007 cumartesi

Filed under: interesting, Video, videos, youtube — youtubemovie @ 10:34 pm

Youtube Commments:
Bu VideoYu Koyan Arkadaş Başkası Olsa Küfür Edecektim Ama Sports Olduğu için birşey diyemedim peki niye küfür edicektim ? Maçın Orjinal Sesini Kesmiş abuk subuk bişey koymamış ama müzik güzel de orjinal sesinde daha manyak oluyor

kezman mehmet yıldız gibi değil işte avrupa’da futbol oynamış adamın hali başka oluyor geçen hafta düşürdünüz tuzağa ama bu sefer yemedi kezman🙂 boşa oraya buraya bok atmayın rezil oldunuz kendi evinizde hade canım geçmiş olsun…

al işte şampiyonluk kupasını aldık ya😀 noldu hani, 100. yılında tek şampiyon olan takım olacaktınız hani hani göremiyorum tigana 10 kutu kürdan bitirdi hala ligi istediği yerde bitiremenin acısıyla kıvranıyor şampiyonluk bize rezillik size yakışır…

çarşı duvara karşı..! hepinizin anasını siktik beşiktaşın anasını sikiyim nasıL taktık şampiyonLugu inönüde muahhahaha:) eziktaş not:türkiye kupası öenmLi diiL gazoz kupası biz en önemLi maçta eziktaşa koyduk..! GENÇ FENERBAHÇE

DON’T GET SCAMMED BY: ‘Live3pmFootballOnPC’ PAY FOR VIEW SERVICE

He is SELLING a FREE link that you can get WITHOUT PAYING any scammer anything!

YouTube and the OFT are on to his scam, hence his multiple accounts being shutdown

If you want TOTALLY FREE SPORTS, click my user and watch the videos showing you how to get them, NO FEE, NO REG and in JUST 10 Mins — Without threat of virus, spyware etc…

You can get ALL THE SERVICES the scammer offers FREE — SO WHY GET CONNED?

ewt sevgili izliyiciler kezman bu golunu oncelikle en buyuk anti-fenerli haluk ulusoya sonra fenerbahce 3.olur die mal mala konusan adnan polat a ardindan ailenizin pitbull suratli tupcusu demirorene armagan edior.emzikleri yalarlar bu golu de musait bi yerlerine de sokarlar artik…..

macin hakemi igrenc bir yonetm sergledi.Besiktas oyun oynatmadi Fenerbahcemze yaptklari foullerle, elle topu kesmelrle,celmelerle,bir cogunu es gecms bir coguna ya kart gostermemis ya da yanlis yanls kart gosterms.Besiktasn da birkac foulunu es gecms kesnlikle gormezden gelemem ama cok tirt pozsyonlrda,oysa Fenerbahcemze yaplan fouller elle top kesmelr gercektnde ciddi pozsyonlarn harcanmasna neden olmus.
insallah ilerki maclarda bir serefszlk cikmaz da sampyonlgumzu ilan ederz

oglum bu ibne fener yine almistir hakemi! zaten en pis en üc kagitc takim fener en rezalet onlar ama orospu sansi var bunlarda!!! her turlu bokta blunurlar en az cezayla siyrilirlar a.q bunlardaki sans baka bi takimda olsa sampiyonlar ligi sampiyonu olur!

Emzik asanların maç onunda ağlayan bir fotoğrafı vardı gazetede …

Ahhh çarşı üç beş çapulcu ….

Futboldan ne anlarsınız lan dangalaklar anırıp durun beşiktaşın ortasında.

bu maç için söyleyecek tek birşey var K-A-P-A-K

Leave a Comment »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Create a free website or blog at WordPress.com.

%d bloggers like this: